Sunday, March 4, 2007

Forårsdag

Du ved det sikkert allerinderst inde,
Jeg ved, at al min sidste tid skal leves,
En forårsdag hvor solen bare skinner,
Og det er den, jeg endelig har fundet
Vi tænker vel, at vi gled fra hinanden
Men du ved det sikkert allerinderst inde
Jeg ved, at al min sidste tid skal leves
Selv om jeg sjældent bruger store ord.
jeg ved, at tiden tæller hjertets slag,
som da jeg mødte dig den første gang,
så mange år er gået sidenhen.
i årene, der hastede forbi.
Selv om jeg sjældent bruger store ord.
jeg ved, at tiden tæller hjertets slag,
Du ved, at du er den der gennem livet
at alt, det vi har grædt igennem livet,
og hele verden svandt, kun solen så os
Vi tænker vel at noget sku' forandres,
Og nu er alting stille her i stuen,
Du ved, at du er den der gennem livet
at alt det vi har grædt igennem livet,
og stadig i mit hjerte bor
det svinder på en forårsdag
og lavede en stille sang
hvis vi ku' leve alt igen
og store ord er svær' at sig
og stadig i mit hjerte bor
det svinder på en forårsdag

No comments: