Friday, January 26, 2007

Hygge tur

Torsdag den 25/1-07 havde jeg en hygge tur til Århus med kæresten. Vi fik købt dele til bussen som er ved at blive lavet (du kan se hans side via mine link)
Bagefter tog vi i bauhaus for at købe lidt mere til bussen og se lidt på et badekar - som jeg så gerne vil have. ! Så var vi en tur i Bilka og rende rundt og glo. Sammen købte vi ½ års gave til mig - min 4 DVD box med CSI. Kan bare ikke vente med at se dem, bliver så fedt. Tak for gaven min skat, jeg er bare så super glad for den.
Efter vi havde spise lidt mad, var jeg lige inde og købe 3 bluser. Altid godt med lidt nyt tøj *SS*
Så vendte vi næsen hjem ad igen. Altid dejligt at komme lidt ud. I næste uge skal vi i Ikea og uha hvor bliver det nice, så skal jeg ud og bruge endnu flere penge.

No comments: