Monday, January 29, 2007

Var det en fejl?

Og du forsvandt bag den lukkede dør
Blev det for meget for dig ?
Det har vi prøvet så mange gange før
Er det sidste udkald før du går fra mig ?

Jeg ved, at jeg så tit har været alt for hård
men du har altid tilgivet mig
men der er en stemme i mig,
som jeg er bange for
er det sidste udkald før du går ?

Var det en fejl at vi to fandt sammen ?
to stærke viljer vil hver sin vej
hvis det er forbi, så skal du forstå at jeg
altid vil elske dig

Var det en fejl at vi to fandt sammen
to stolte vilje på samme vej
er kampen forbi, og blev det for meget for dig ?
sig, du vil blive hos mig

Rosen, du sendte er falmet og sort
men intet kan slå den ihjel
vi havde aftalt at den sku´ smides bort
jeg vil la´ den stå her lidt alligevel

Hvorfor vil jeg såre den,
der står mig nær gid jeg ku´ glemme mig selv
ka´ du ikke tilgi´ én gang til og aldrig mer´
er det farvel ?

No comments: